Nu orkar jag verkligen inte mer..

Nu har det nått alla gränser i hela världen.
Jag har så jävla ont så jag inte vet vart jag ska ta vägen, bebis hade gärna fått komma viken dag som helst nu för jag orkar verkligen inte mer.
Det som gör ondast är inte alla smärtor i bäcknet och magen det är att jag inte ens kan ta hand om min dotter så ont som jag har och det känns för jävligt känner mig som världens sämsta mamma.
Och så har vi ju i princip flyttat hem till lillan (jonas mamma) nu för jag ska få så mycke hjälp som möjligt och här får jag ännu mer panik på allt.
Sitta hemma hos någon annan hela dagarna är fan inte roligt saknar mitt hem där hemma ju =(
Och kennet hennes gubbe han går mig på nerverna bara genom att existera i min närvaro han luktar illa låter illa går illa han bara är PEST.
Jag bara önskar att det ska börja göra ont snart riktigt jävla ont så det är dax att föda jag hade blivit så lycklig vill bara få denna hemska graviditet överstökad nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0